Ελεύθερη να ‘ναι η ψυχή μας…

Σκέφτομαι, αισθάνομαι, ελπίζω… Εύχομαι να ονειρευόμαστε με μάτια ανοιχτά, όνειρα με χρώματα του ουράνιου τόξου και με ατέλειωτα ευωδιαστά γιασεμιά. Ελεύθερη να ‘ναι η ψυχή μας… ό,τι ευχάριστο και αγαπημένο στη ζωή σας! Χαιρετώ σας… Αίγλη Μότσιου.

Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2018

Το μάζεμα των καρπών

Άνδρος, Ι.Μ. Αγίας Μαρίνης

Ας μην προσεύχουμαι
νά ’μαι ασφαλής απ’ τους κινδύνους
μα νά ‘μαι άφοβος αντικρύζοντάς τους.

Ας μην παρακαλώ για το γαλήνεμα του πόνου,
μα για την κατάκτηση της καρδιάς.

Ας μη ζητώ συμμάχους στης ζωής τη μάχη,
μα στη δική μου δύναμη.

Ας μην εκλιπαρώ εναγώνια για σωτηρία
αλλά με υπομονή να ελπίζω
τη λευτεριά μου να κερδίσω.

Δος μου τη χάρη να μην είμαι δειλός,
μα μόνο στην επιτυχία μου να νοιώθω το έλεος σου.

Και στην αποτυχία μου άφησέ με
το σφίξιμο να βρίσκω του χεριού σου.

Ραπίντραναθ Ταγκόρ






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.