Ελεύθερη να ‘ναι η ψυχή μας…

Σκέφτομαι, αισθάνομαι, ελπίζω… Εύχομαι να ονειρευόμαστε με μάτια ανοιχτά, όνειρα με χρώματα του ουράνιου τόξου και με ατέλειωτα ευωδιαστά γιασεμιά. Ελεύθερη να ‘ναι η ψυχή μας… ό,τι ευχάριστο και αγαπημένο στη ζωή σας! Χαιρετώ σας… Αίγλη Μότσιου.

Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2018

..θα πάω να βρω ποιος είμαι.

Παραλία Βόλου
Κανένας δεν ακούει, κανένας.
Όλοι τους πάνε κρατώντας ένα εικόνισμα και πάνω του η φωτιά.
Κι ούτε μια μέρα, μια στιγμή στον τόπο αυτόν που να μη γίνεται άδικο...
Είπα θα φύγω.
Τώρα.
Μ' ό,τι να' ναι:
το σάκο μου τον ταξιδιωτικό στον ώμο· στην τσέπη μου έναν οδηγό·
τη φωτογραφική μου μηχανή στο χέρι.
Βαθιά στο χώμα και βαθιά στο σώμα μου θα πάω να βρω ποιος είμαι.
Τι δίνω, τι μου δίνουν, και περισσεύει το άδικο[…]

Οδυσσέας Ελύτης


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.