Ελεύθερη να ‘ναι η ψυχή μας…

Σκέφτομαι, αισθάνομαι, ελπίζω… Εύχομαι να ονειρευόμαστε με μάτια ανοιχτά, όνειρα με χρώματα του ουράνιου τόξου και με ατέλειωτα ευωδιαστά γιασεμιά. Ελεύθερη να ‘ναι η ψυχή μας… ό,τι ευχάριστο και αγαπημένο στη ζωή σας! Χαιρετώ σας… Αίγλη Μότσιου.

Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2012

Βιογραφικό


Γεννήθηκα, μεγάλωσα και κατοικώ στη Λάρισα.

Στον ελεύθερο χρόνο μου, αρθρογραφώ στην τοπική ημερήσια εφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ και στην εβδομαδιαία εφημερίδα της επαρχίας Ελασσόνας ΕΚΔΟΣΗ για τουρισμό (εναλλακτικές μορφές και τουριστικές προτάσεις). Στην ιστοσελίδα αποΛάρισα  αρθρογραφώ φυσικά για τουρισμό αλλά και για πολιτισμό, θέατρο, βιβλία και θέματα επικαιρότητας.

Πιστεύω,
 πως, τα πιο όμορφα κομμάτια ζωής είναι χαραγμένα μέσα μας , γιατί τη μεγαλύτερη άξια είχε ... το ταξίδι !

Ταξιδεύω
 τακτικά με τα βιβλία, το βιβλίο είναι πιστός σύντροφος σε όμορφα λογοτεχνικά ταξίδια.

Λατρεύω
 τη θάλασσα, αγαπώ το βουνό, πνοή ζωής οι μικρές αποδράσεις από την καθημερινότητα.

Μου αρέσουν:
 το θέατρο, οι ασπρόμαυρες φωτογραφίες (πορτρέτα, εικόνες, τοπία) και οι ασπρόμαυρες ταινίες του ελληνικού και ξένου κινηματογράφου.

Στάση ζωής:
 «εκεί που είναι να πεις κακογιάννη πες καλογιάννη, ένα γράμμα αλλάζει και δεν κοστίζει», μου το έμαθε ο πατέρας μου.

Να θυμάμαι ότι:  «ο κάθε άνθρωπος είναι ιδιαίτερος και μοναδικός, ο καθένας και η καθεμία από εμάς είναι μία ξεχωριστή, μοναδική, πολύ ιδιαίτερη ψυχή και αξίζουμε πολύ περισσότερο απ’ όσο πιστεύουμε, αξίζουμε τα καλύτερα!!!» Κι αυτό πρέπει να το λέω συνέχεια στον εαυτό μου, στην οικογένειά μου, στους αγαπημένους μου ανθρώπους και … σ΄ όλο τον κόσμο!

Αγαπημένη φράση:
 Το χαμόγελο που στέλνεις ξαναγυρνά σε σένα! (Ινδική σοφία)

Κι όταν η ψυχολογία πέφτει λίγο, τότε τρέχω στο περίπτερο για βιταμίνες: Αστερίξ και Οβελίξ, Λούκι Λούκ και φυσικά τα κλασικά Μίκυ Μάους!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.