Ελεύθερη να ‘ναι η ψυχή μας…

Σκέφτομαι, αισθάνομαι, ελπίζω… Εύχομαι να ονειρευόμαστε με μάτια ανοιχτά, όνειρα με χρώματα του ουράνιου τόξου και με ατέλειωτα ευωδιαστά γιασεμιά. Ελεύθερη να ‘ναι η ψυχή μας… ό,τι ευχάριστο και αγαπημένο στη ζωή σας! Χαιρετώ σας… Αίγλη Μότσιου.

Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2016

Θέλω ν” ανεβείς στο τρένο της ζωής μου

Θέλω ν” ανεβείς στο τρένο της ζωής μου
σου” χω κρατήσει μια θέση από καιρό
σε περιμένω σαν ανάσα της ψυχής μου
να” σαι για πάντα στο δικό μου το πλευρό

Νιώθω να σ” αγαπώ σαν να σε είδα
και ζω με την ελπίδα να ταξιδεύσουμε μαζί
σ” ένα ταξίδι μαγεμένο
σ” ένα ταξίδι ονειρεμένο
με την αγάπη μου να ζει

Πόσο λαχταρώ να δω το πρόσωπο σου
χρόνια κοιτώ μιαν άδεια θέση και πονώ
σα φυλαχτό να κρεμαστώ απ” το λαιμό σου
έλα και κάνε το όνειρο μου αληθινό

Νιώθω να σ” αγαπώ σαν να σε είδα
και ζω με την ελπίδα να ταξιδεύσουμε μαζί
σ” ένα ταξίδι μαγεμένο
σ” ένα ταξίδι ονειρεμένο
με την αγάπη μου να ζει

Στέλιος Πισής



Στη φωτογραφία ένα τμήμα ενός ρωμαϊκoύ δρόμου, στο κέντρο της Λάρισας, που χρονολογείται βάσει των μορφολογικών και κατασκευαστικών στοιχείων πιθανόν στα χρόνια του Αυτοκράτορα Αυγούστου (19π.Χ. – 14μ.Χ.). 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.