Ελεύθερη να ‘ναι η ψυχή μας…

Σκέφτομαι, αισθάνομαι, ελπίζω… Εύχομαι να ονειρευόμαστε με μάτια ανοιχτά, όνειρα με χρώματα του ουράνιου τόξου και με ατέλειωτα ευωδιαστά γιασεμιά. Ελεύθερη να ‘ναι η ψυχή μας… ό,τι ευχάριστο και αγαπημένο στη ζωή σας! Χαιρετώ σας… Αίγλη Μότσιου.

Τετάρτη 29 Μαρτίου 2017

Ώ Παναγιά μου Δέσποινα!

 Ο Ιερός Ναός της Ευαγγελιστρίας της Τήνου ή Παναγία της Τήνου.

Ώ, Παναγιά μου Δέσποινα, Γλυκύτατη Παρθένα,
εις τον αγώνα της ζωής βοήθα με κι εμένα!
Βοήθησέ με, Παναγιά, Γλυκιά μου Παναγία,
γιατί η ζωή είναι θάλασσα, μεγάλη τρικυμία!

Και ναυαγός ευρίσκομαι μέσα στη βιοπάλη
στη χάρη σου στηρίζομαι, Παρθένα, τη μεγάλη!
Και σαν Μητέρα ευσπλαχνική ελπίζω να μας σώσεις
κι από ορατούς κι αόρατους εχθρούς να μας γλιτώσεις.

Στη σκέπη των πτερύγων Σου σκέπασε, Παναγιά μου,
όλου του κόσμου τα παιδιά κι ύστερα τα δικά μου!
Και φώτισέ τα Παναγιά, Χριστό ν’ ακολουθήσουν
και στον αγώνα της ζωής με θάρρος να βαδίσουν!

Την Πίστη, την πραότητα να μην αμελήσουν,
καθώς και την εγκράτεια μην την καταπατήσουν!
Ναι, Παναγιά μου Δέσποινα, λυπήσου κι ευσπλαχνίσου
και άφεση αμαρτιών ζήτησε απ’  το παιδί Σου!

Να συγχωρήσει πταίσματα και τ’   αμαρτήματά μας
να οδηγήσει στο καλό κι εμάς και τα παιδιά μας!

Ανώνυμη φιλόθεος ψυχή.
[από το βιβλίο της Οσίας Ειρήνης Χρυσοβαλάντου]


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.