Ελεύθερη να ‘ναι η ψυχή μας…

Σκέφτομαι, αισθάνομαι, ελπίζω… Εύχομαι να ονειρευόμαστε με μάτια ανοιχτά, όνειρα με χρώματα του ουράνιου τόξου και με ατέλειωτα ευωδιαστά γιασεμιά. Ελεύθερη να ‘ναι η ψυχή μας… ό,τι ευχάριστο και αγαπημένο στη ζωή σας! Χαιρετώ σας… Αίγλη Μότσιου.

Σάββατο 9 Απριλίου 2016

Σαν σήμερα σε κράτησα στην αγκαλιά μου…

Θέα από το μυθικό βουνό, Όλυμπος!
Αγάπη μου
Σ' αγαπώ γιατί η γέννησή σου χρωμάτισε τα όνειρά μου
Σ' αγαπώ γιατί τα μάτια σου μού χαμογέλασαν
Σ΄ αγαπώ γιατί είδα στα μάτια σου αγάπη και εμπιστοσύνη
Σ' αγαπώ γιατί κατοίκησες στη Ψυχή μου
Σ' αγαπώ γιατί αγκάλιασες τη καρδιά μου
Σ' αγαπώ γιατί η εμπιστοσύνη σου νανούρισε το φόβο μου
Σ' αγαπώ γιατί σχεδόν μεγαλώσαμε μαζί
Σ' αγαπώ γιατί αγωνιστήκαμε μαζί
Σ΄ αγαπώ γιατί κάναμε θυσίες μαζί
Σ' αγαπώ γιατί η θύμηση σου με βοήθησε να «διασχίσω τη θάλασσα»
Σ΄ αγαπώ γιατί σε νοιάζομαι, ενδιαφέρομαι για σένα
Σ΄ αγαπώ και θα είμαι εκεί, κάθε στιγμή που με χρειάζεσαι
Σ΄ αγαπώ χωρίς ανταλλάγματα
Σ΄ αγαπώ γιατί είσαι εσύ, ΑΝΘΡΩΠΟΣ με αρχές και αξίες
Σ΄ αγαπώ γιατί είσαι ο ιππότης μου, ο ήρωάς μου
Σ΄ αγαπώ και είμαι υπερήφανη για σένα
Σ΄ αγαπώ γιατί δίνεις αξία στην ύπαρξή μου
Σ΄ αγαπώ γιατί δίνεις ζωή στην
 ζωή μου

Ζωή μου, γιέ μου Χρόνια σου Πολλά!
Να είσαι υγιής, χαρούμενος, ευτυχισμένος και να έχεις καλή πρόοδο!
Ούριος άνεμος στα όνειρά σου!

Να ζήσεις όπως ΕΣΥ επιθυμείς και αγαπάς με αγαπημένους σου ανθρώπους ως τα βααααααααθιααααααααααααααααάάάάάά γεράματα!!!
Σ΄ αγαπώ πολύ πολύ πολύ αγάπη μου

η μητέρα σου


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.