Ελεύθερη να ‘ναι η ψυχή μας…

Σκέφτομαι, αισθάνομαι, ελπίζω… Εύχομαι να ονειρευόμαστε με μάτια ανοιχτά, όνειρα με χρώματα του ουράνιου τόξου και με ατέλειωτα ευωδιαστά γιασεμιά. Ελεύθερη να ‘ναι η ψυχή μας… ό,τι ευχάριστο και αγαπημένο στη ζωή σας! Χαιρετώ σας… Αίγλη Μότσιου.

Δευτέρα 1 Ιουλίου 2013

Η ζωή μας είναι μία αλυσίδα από κύκλους. Ανοίγουν νέοι κύκλοι, κλείνουν άλλοι κύκλοι.


Αγαπητές Φίλες και αγαπητοί Φίλοι καλησπέρα σας. 

Καλό Μήνα με Υγεία, Δύναμη, Αντοχή και Αγωνιστικότητα.

Το Δεκέμβριο του 2010 είχα ανοίξει ένα νέο κύκλο. Είχα ξεκινήσει δειλά - δειλά να αρθρογραφώ στην ιστοσελίδα «αποΛάρισα». Σιγά- σιγά με τη δική σας στήριξη «ανοίχτηκα» και σε θέματα εκτός της δική μου θεματολογίας: Τουρισμός , Βιβλίο, Θέατρο, δημιούργησα και την στήλη «Συνέβη στη Θεσσαλία». Και εκτός από θέματα της Λάρισας αρθρογραφούσα και για θέματα περιοχών της Θεσσαλίας.

Ήμουν πολύ προσεκτική στα άρθρα μου, κι αυτό γιατί, σέβομαι τις δουλειές, δραστηριότητες, πρωτοβουλίες και εκδηλώσεις των συνανθρώπων μας κι επειδή σέβομαι όλους εσάς Φίλες και Φίλοι, έγραφα ότι εισέπραττα ως πολίτης. Για αρκετά θέματα δεν έχω τις απαραίτητες γνώσεις παραδείγματος χάριν κριτική θεάτρου, ή βιβλίου γι αυτό έγραφα ότι εισέπραττα ως θεατρόφιλη ή ως αναγνώστρια.

Για δυόμιση χρόνια περίπου αισθανόμουν πολύ όμορφα, χαρούμενη και υπερήφανη ως ερασιτέχνιδα (αγάπη για την δημοσιογραφία και επειδή ασχολιόμουν μόνο στον ελεύθερο χρόνο μου) δημοσιογράφος. 


Από τα βάθη της καρδιάς μου σας ευχαριστώ θερμά!
Ευχαριστώ θερμά όλους και όλες για την αγκαλιά που ανοίξατε και με εντάξατε στην μεγάλη οικογένεια της επικοινωνίας για την προώθηση των δραστηριοτήτων σας, για την όμορφη συνεργασία που είχαμε. Με τιμήσατε και δεν θα το ξεχάσω. Ίσως κάποια στιγμή στο μέλλον να ξανασυναντηθούμε και να ξανασυνεργαστούμε. 

Ευχαριστώ θερμά τις Φίλες και τους Φίλους που διάβαζαν τα κείμενά μου, με εμπιστεύτηκαν για την ενημέρωσή τους και χαιρόμουν ιδιαίτερα (σαν μικρό παιδί) όταν επικοινωνούσαν μαζί μου σχολιάζοντας τα άρθρα μου είτε στο «αποΛάρισα» είτε στο προφίλ μου στο 
facebook ενθαρρύνοντάς με σχολιάζοντας θετικά τα κείμενα. 

Ευχαριστώ θερμά και την εταιρεία 
Fedenet (στη Fedenet 
ανήκει η ιστοσελίδα «αποΛάρισα») για τη συνεργασία των δυόμιση περίπου ετών. 

Η ζωή μας είναι μία αλυσίδα από κύκλους. Ανοίγουν νέοι κύκλοι, κλείνουν άλλοι κύκλοι.
Είμαι πολύ συγκινημένη που στη ζωή μου ανοίγει ένας νέος κύκλος, εκπαιδευτικός κύκλος: Ταξίδι στη Γνώση!

Με στεναχωρεί πολύ 
αλλά είμαι αναγκασμένη να σταματήσω να αρθρογραφώ στην ιστοσελίδα «αποΛάρισα» εξαιτίας της έλλειψης ελεύθερου χρόνου. 

Όμως δεν θα χαθούμε τελείως,
θα συνεχίσω να επικοινωνώ μαζί σας μέσω του ιστολογίου μου «Ελεύθερη Ψυχή της Αίγλης Μότσιου» 
aiglimotsiou.blogspot.gr/ , όπως γράφω στη περιγραφή θα Ταξιδέψουμε, θα γνωρίσουμε την ομορφιά του τόπου μας και θα θυμηθούμε πολιτιστικά – ιστορικά στοιχεία της Πατρίδας μας, ξεκινώντας από τον Νομό Λάρισας. Συγχρόνως θα επικοινωνούμε για Θέατρο, Βιβλίο, για Πολιτισμό εν γένει...

Εύχομαι να έχετε εσείς, οι οικογένειές σας και οι αγαπημένοι σας άνθρωποι Υγεία, Δύναμη, Αισιοδοξία, Θέληση, Αγάπη και Ψυχική Ηρεμία. Να προσέχετε τον εαυτό σας γιατί είστε μοναδικοί, ιδιαίτεροι και αξίζετε πολύ περισσότερο απ’ όσο πιστεύετε, αξίζετε τα καλύτερα!!! Διεκδικήστε τα!

Με ιδιαίτερη εκτίμηση 
Αίγλη Μότσιου


@Η ζωή μας είναι μία αλυσίδα από κύκλους. Ανοίγουν νέοι κύκλοι, κλείνουν άλλοι κύκλοι.

01/07/2013

Άρθρο της Αίγλης Μότσιου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.