Ελεύθερη να ‘ναι η ψυχή μας…

Σκέφτομαι, αισθάνομαι, ελπίζω… Εύχομαι να ονειρευόμαστε με μάτια ανοιχτά, όνειρα με χρώματα του ουράνιου τόξου και με ατέλειωτα ευωδιαστά γιασεμιά. Ελεύθερη να ‘ναι η ψυχή μας… ό,τι ευχάριστο και αγαπημένο στη ζωή σας! Χαιρετώ σας… Αίγλη Μότσιου.

Κυριακή 27 Μαρτίου 2016

Κελάηδημα στη μοναξιά

Όταν γίνεται κάθε νύχτα σιωπή, μου μιλάνε
τα χέρια σου. Ανεβαίνουν στους ώμους μου, όπως
τα πουλιά στο κλωνάρι – και κάθε φορά,
αλλάζουν φωνή. Μιλάνε με χρώματα.
Και κάθε φορά, μου λένε άλλα πράγματα. Κ’ έπειτα –
παίζουνε πάνω μου τα ράμφη τους σάμπως
να πίνουν νερό – απ’ τις δυό
γουβίτσες των ώμων μου.


Νικηφόρος Βρεττάκος


@Νομός Λάρισας: παραλία Στρίντζος, ανάμεσα από Μεσσάγγαλα και Στόμιο.
Η φωτογραφία είναι του Λ. Μπ..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.